تبلیغ با بانک ایمیل

تبلیغ با بانک ایمیل مزایای زیادی دارد ما دراینجا چند گزینه از برتری بانک ایمیل به دیگر تبلیغ های اینترنتی و سنتی و فیزیکی را بیان میکنیم

  • دلیل عمده و مهم آن قیمت پایین و سرعت بالا یعنی هم ارزان وهم سریع با بانک ایمیل تبلیغ کنید(سریع و ارزان)
  • دلیل دیگر موجود نبودن لیست سیاه همان بلک لیست و مانعی برای فرستادن ایمیل میباشد(عدم وجود بلک لیست و موانع ارسال)
  • سومین دلیل در دست داشتن کنترل و مدیریت زمان است (کنترل زمان)
  • ارتباط دوجانبه وامکان دریافت ایمیل از افرادی که ایمیل دریافت کرده اند و علاقه مند هستند(دریافت ایمیل توسط اشخاص مورد هدفمان)
  • این امکان را میدهد که با سرعت بفهمیم که بازخوردکاربران نسبت به محصول و کالا و خدمت ارایه شده توسط ما چگونه است.(بازخورد گرفتن از کاربران)

حال به شرح این گزینه ها میپردازیم :

  • ارزان وسریع: تبلیغ با بانک ایمیل یک روش بسیار سریع و ارزان میباشد در بین روش های تبلیغاتی موجود در فضای اینترنت و بیرون از فضای اینترنت ،و میتوانیم با سرعت اطلاع رسانی وتبلیغ خودمان را به کمک ارسال به بانک ایمیل انجام دهیم.

فرض کنیم شما محصولی را تولید کرده اید و میخواهید در نمایشگاه خاصی آن را معرفی و به فروش برسانید این امکان وجود دارد که شما به لیستی از ایمیل  هایی که متعلق به شرکت های مربوط به کسب و کار مان ومحصول تولید شده است ،ایمیل ارسال نمایید و با بانک ایمیل بسیار کم هزینه تر و با سرعت بالا تری  محصول و یا خدمت جدید را به بازار معرفی نمایید

ممکن است در روشهای مختلفی از جمله تبلیغات پیامکی دچار مشکلاتی شده باشید مانند مسدود وغیرفعال کردن پیام  های دریافتی تبلیغاتی و این باعث میشود که حجم عظیمی از کاربران تبلیغ را دریافت نکنند ویا ممکن است در بازاریابی تلفنی شخصی که با وی تماس گرفته شده به صحبتها و توضیحات بازاریاب با دقت گوش  فرا ندهد و یااینکه کلا تمایلی بذای شنیدن نشان ندهد و یا پاسخ تلفن داده نمیشود
در تبلیغ با بانک ایمیل برای ارسال نشدن ایمیل ها مانع و مشکلی وجود ندارد و ایمیل ها دقیقا به شخصی که مرتبط میباشد فرستاده میشود

  • کنترل زمان :
    ما وقتی برای تبلیغ محصول و خدمت خودما از بنرهایی که در سطح شهر قرار میگیرد استفاده میکنیم و یا تراکت پخش میکنیم و یا پاکتی را با پست ارسال میکنیم در یک زمان و روز وساعتی ممکن است مخاطبان تبلیغ شمارا مشاهده کنند ولی روش تبلیغ با بانک ایمیل میتوانیم زمانبندی کنیم تا در چه تاریخ و چه ساعتی ایمل ها شروع به ارسال کنند مثلا ساعت ۱۲ در یک روز با مناسبت خاص.و هنگامی که شما تبلیغات را انجام دهید بلافاصله بعد از شروع،تبلیغ رادریافت میکنند
  • دریافت ایمیل توسط اشخاص مورد هدفمان:

ماوقتی ایمیل را ارسال میکنیم شخصی که مدنظرمان هست ایمیل را دریافت میکند مثلا اگربه شرکت خاصی ارسال کرده ایم مدیر یا رئیس شرکت آن ایمیل را مشاهده میکند و در صورتی که سوال یا لاقه مندی به محصول داشته باشد میتواند با ارسال یک ایمیل ارتباط دوطرفه ای داشته باشد

  • بازخورد گرفتن از کاربران :

گاها ممکن است ما بخواهیم ایده کالا یا محصول جدیدمان را بسنجیم وببینیم بازخورد کاربان در این زمینه چگونه است میتوانیم با روش تبلیغ با بانک ایمیل این کار رابه راحتی و در زمان بسیار کم انجام دهیم

سفارش بسته بازاريابي و برندينگ نوانديشان

 

تبلیغ با بانک ایمیل